Inschrijven
De contributiebedragen zoals bechreven op de pagina Contributie zijn van toepassing. De betaling geschiedt per kwartaal en middels een automatiche incasso. De contributie wordt in vier gelijke delen omstreeks 25 januari, 25 april, 25 juli en 25 oktober afgeschreven. Opzegging geschiedt schriftelijk (email) met een opzegtermijn van 4 weken voor het einde van het kwartaal. Over reeds betaalde contributie wordt geen restitutie gedaan in geval van tussentijdse opzegging. Mochten er vragen zijn over de contributie of de wijze van betaling, neemt u dan gerust contact met onze penningmeester: Bèr Lindeboom.
Mochten er (medische) zaken zijn waarvan u de vereniging wenst te verwittigen, vermeldt dit dan aan een van de bestuursleden of persoonlijk bij uw instructeur. Vanzelfsprekend worden deze gegevens vertrouwelijk behandeld.
Mocht u bereid zijn om zich additioneel in te zetten voor de vereniging of heeft u behoefte aan meer informatie? Neem dan contact op met een van de bestuursleden.